شباویز

پایگاه خبری شباویز

شباویز

پایگاه خبری شباویز

پایگاه خبری شباویز ، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ویژه برنامه های دهه وقف از تاریخ دوم لغایت یازدهم مهرماه سال‌جاری در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

 

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: دوم مهرماه اولین روز دهه وقف به نام وقف، نقش رسانه در توسعه موقوفات و تکریم واقفین نامگذاری شده است و در تقویم نیز به عنوان روز وقف ثبت شده است.

 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت دومین روز دهه وقف به نام وقف،ترویج معارف قرآن، عترت و مهدویت نامگذاری شده است که همزمان با شهادت حضرت رسول‌صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم و شهادت امام حسن مجتبی‌ علیه‌السلام می باشد.

 

وی گفت: سومین روز دهه وقف به نام وقف، تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین و چهارمین روز دهه وقف به نام وقف، امامزادگان، فرهنگ زیارت نامگذاری شده است که همزمان با سالروز شهادت امام رضا علیه السلام می باشد.

 

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: پنجمین روز دهه وقف به نام وقف، جهاد تبیین و نقش نظام اسلامی در صیانت از موقوفات نامگذاری شده است که همزمان با آغاز ماه ربیع الاول می باشد و ششمین روز دهه وقف به نام وقف، سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده نامگذاری شده است.

 

 

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: هفتمین روز از دهه وقف برابر با هشتم مهرماه به عنوان وقف، نقش مردم در مدیریت و احیاء موقوفات و بقاع متبرکه و روز هشتم به نام وقف، خدمات بهداشتی درمانی و گسترش سلامت جامعه نامگذاری شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت نهمین روز از دهه وقف به نام وقف، خدمات فرهنگی اجتماعی به جوامع بشری و روز دهم و آخر روز از دهه وقف به نام وقف، موسسات خیریه، توسعه مشارکت های مردمی نامگذاری شده است.

 

 

 

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ویژه برنامه های دهه وقف هر ساله از روز 27 ماه صفر لغایت ششم ربیع الاول برگزار می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۸
رامین چرومی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی